&Arquivo Sa&ír &Idioma Saír de Ardora Cargando aplicación... &Nova actividade &Panel gráfico &Sopa de letras &Constrúe palabras Por nome ós elementos marcados nun gráfico Esta actividade permítelle: Creación Escolla o gráfico Faga dobre-clic no gráfico para marcar puntos Escriba o enunciado para a actividade Comprobe o resultado real: Grave a actividade Publique a actividade Xa existe unha imaxe, ¿ desexa escoller unha nova?, esto implicará o borrado dos posibles puntos seleccionados. Palabra A imaxe que está intentando abrir é demasiado grande, por favor reduzaa (máx. 600x460) e intenteo de novo. Introduza a palabra: Cancelar Aceptar Borrar palabra Para borrar unha palabra, escolla unha cela que teña datos ¿Realmente desexa borrar a palabra: Mediante o panel gráfico o/a alumno/a debe de relacionar os puntos marcados no gráfico coa palabra que vostede asigne a cada un dos puntos. Axuda Propiedades Cores dos puntos: Contorno de solución: Alumnos e alumnas: Publicar: Limitar por tempo Amosar intentos e acertos Por puntuación Método de solución: #Seleccionando palabra#Escribindo palabra (encima do punto)#Escribindo palabra (indicando con frecha). Destinatarios: #Todos e todas#Só os alumnos e alumnas marcadas. Permitir imprimir &Utilidades &Configurar Ardora Configuración inicial da aplicación. Idioma: #Galego#Castellano#Catalán#Euskera#Portugués PT#Inglés#Francés#Aragonés#Portugués BR#Ruso#Romanés#Asturiano#Italiano. Pechar Gravar Erro ó gravar o arquivo Actividade sen gravar Ó rematar o tempo: #Parar#Volver a empezar#Amosar solución. Rematar despois de... fallos INTENTOS: ACERTOS: PUNTOS: TEMPO: Branco#Azul#Amarelo#Negro#Rosa#Marrón#Violeta#Gris#Verde. Branco#Azul#Amarelo#Negro#Rosa#Marrón#Violeta#Gris#Verde. Gravar como... A actividade non foi gravada, ¿desexa pechar ardora sin gravala? Debe escoller un gráfico na pestana de creación Autor/a: Tipo de publicación: #Publicación sinxela#Publicación en servidor. Características da ventana no navegador: Título da ventá: Por barra de navegación Liña de separación enunciado/act. Ver A&brir A actividade non foi gravada, ¿desexa abrir unha actividade sin gravala?. Erro abrindo actividade &Crebacabezas Abrir actividade gardada Crebacabezas Crear un crebacabezas O/a alumno/a deberá de intercambiar as distintas imaxes ata formar a correcta. Acerca do crebacabezas Seleccione número de filas e de columnas: Filas: Columnas: A&xuda &Ver axuda &Correo-e ó autor Acerca de... Pechar actividade O/a alumno/a deberá de atopar nunha sopa de letras as palabras introducidas Faga doble clic na táboa para introducir as palabras Sopa de letras Crear sopa de letras Palabra Definición A palabra debe de ter un mínimo de tres letras A palabra non pode conter espacios en branco Escriba o enunciado para a actividade Método de solución: #Con lista de palabras a buscar #Con definicións das palabras a buscar #Sen ningunha axuda. &Unidades de medida &Euros &Reloxos &Encrucillados Pirámi&des &Xogos de palabras &Actividades con gráfico &Cálculo P A L A B R A S: D E F I N I C I Ó N S: Contar moedas Euros - Contar moedas Representar con moedas cantidades inferiores ós 5 euros O/A alumno/a deberá de escolle-las moedas precisas para a cantidade sinalada ou escribir a cantidade Escolla a forma de xerar as cantidades: #Específicas#Aleatoriamente. Método de solución: #Escollendo as moedas ou billetes#Escribindo a cantidade. Correcto MOEDAS Volve a intentalo Introduza como mínimo unha cantidade maior que 0 Contar &billetes Euros - Contar billetes Representar con billetes cantidades inferiores a 880 euros O/A alumno/a deberá de escolle-los billetes precisos para cantidade sinalada ou escribir a cantidade A cantidade introducida debe de ser múltiplo de 5 e igual ou inferior a 880 BILLETES Reloxos Por na hora indicada un reloxo analóxico e/ou un dixital O/A alumno/a deberá de "por en hora" un reloxo analóxico e/ou un dixital. Introduza as horas e a súa expresión. Método de solución; #Analóxico #Dixital #Analóxico e dixital. Grave/publique a actividade &Relacionar Relacionar parellas de palabras Faga doble-clic na táboa para engadir Esquerda Dereita Introduza as dúas palabras C&lasificar &Palabras Clasificar palabras Agrupar palabras en 2 ou 3 conxuntos Introduza os criterios de agrupamento Faga doble-clic na táboa para engadir Debe de introducir polo menos os dous primeiros criterios de agrupamento Palabras Relacionar palabras Descubrir parellas de palabras Debe de escribir parellas completas (na dereita e na esquerda) Método de solución; #Unindo con frechas. #Xogo de memoria. &Completar Palabras con &sílabas Completar palabras Seleccionar a sílaba correcta para unha palabra Si se produce un erro... #Non amosar ningunha mensaxe #Amosar mensaxe. Correcta Opc. Introduza na palabra un guión "-" no lugar da sílaba Debe de introducir un guión no lugar da palabra ocupado pola sílaba Debe de introducir a sílaba correcta e polo menos unha posible opción. Aceptar &Imaxes Clasificar imaxes Agrupar imaxes en 2 ou 3 conxuntos Debe de introducir polo menos os dous primeiros criterios para a clasificación Imaxes Datos da actividade Seleccione as opcións de tempo e aspecto Escolla o método de solución da actividade Gravar actividade Gravar como... Publicar actividade Ver actividade A imaxe que está intentado introducir é demasiado grande, por favor reduzaa a un tamaño menor de 600X150 píxeles Criterio de clasificación Debe seleccionar o criterio e/ou a imaxe da palabra &Esquemas Esquemas Realizar esquemas de ata catro niveis de profundidade Nº orde Concepto Nº orde Concepto Introduza os conceptos do esquema Empregue únicamente números espaciados por puntos. Por exemplo 1 para o primeiro apartado e 1.1 para o primeiro subapartado do primeiro apartado. Debe de introducir o número de orden e/ou o concepto Xa existe un concepto co mesmo número de orden que o que acaba de introducir. Non existe un número de orden precedente do que poda depender este concepto Tamaño da fonte Amosar a solución directamente Tangram Tangram Realizar diversas figuras coas pezas dun tangram Faga doble clic na grella (situar pezas) Con liñas no modelo Con guías solución Método de solución: #Figuras libres #Realizar un modelo. Actividade con sons Distinguir sons Auto-ditados Distinguir sons Recoñecer a grafía do son escoitado Relacionar sonido-imaxe/s &Ferramentas Gravadora de sons Encrucillados Resolver encrucillados Filas: Columnas: Introduza nº de filas e columnas Cubra o encrucillado >>> Doble-clic na táboa para as definicións Sentido da escrita Horizontais Verticais &Colorear Colorear Colorear unha imaxe Método de solución: #Coloreado libre #Coloreado según lenda. Introduza a lenda e coloree Crebacabezas numérico Crebacabezas numérico de operacións Escoller operacións matemáticas completas Operación Introduza as operacións Operación A serpe dos números A serpe dos números Atopar resultados de contas Comenzar Escolla opcións e número de "vidas" Nº de vidas Vidas Ardora creou os arquivos: execute este último para acceder á actividade. Lembre que ambos arquivos han de estar na mesma carpeta. Doble clic na táboa para engadir: ¿ Desexa, realmente, quita-lo arquivo A imaxe escollida supera os 100x100 píxeles, reduzaa e intenteo de novo. Debe de introducir a palabra correcta e, polo menos, unha alternativa. Palabra Arquivo de son Arquivo imaxe Palabra Arquivo imaxe Palabra Arquivo imaxe Palabra Arquivo imaxe 1ª Alternativa 2ª Alternativa 3ª Alternativa ¿ Realmente desexa borrar: Escolla método Método de solucción: #Texto #Imaxe #Texto + imaxen. A lo menos unha das palabras non ten imaxe asociada, imposible cambiar método Debe de seleccionar un arquivo de son. Auto-ditados Escribir os sons oidos Escolla o arquivo de son e introduza o texto correcto Texto correcto &Ordenar &Frases Ordenar Ordenar as palabras dunha frase ou serie Faga doble clic para introducir datos Frases / Series Pista / Pregunta Método de solución: #Sen axuda#Marcando as palabras mal colocadas. Introduza a frase/serie a ordenar (a pregunta/pista é opcional) A imaxe que está intentado introducir é demasiado grande, por favor reduzaa a un tamaño menor de 175X175 píxeles Textos con palabras (seleccionado) Completar Completar un texto con palabras que se seleccionan dunha lista Texto Método de solución: #Indicando as alternativas a cada palabra #Todas as palabras son alternativa. Alternativas Escriba entre caracteres "$" a palabra que desexe ocultar Non hai un número par de "$" para determinar as palabras que quere ocultar.Exem: O fémur é un $oso$. (ocúltase "oso"). ¿Realmente desexa eliminar todo o texto e as variantes introducidas? Mensaxes Páxina web Felicitación L. Tempo L. Intentos Bonificación acertos 3.- Páxina web 1.- Actividade 2.- Opcións de execución Elixa o aspecto da páxina web que contén á actividade Fonte Tamaño Negriña Itálica Posición da actividade: #Esquerda #Centro #Dereita. Posición do enunciado: #Esquerda #Centro #Dereita #Xustificado. Liña de separación activi./autor. Textos con palabras (escribindo) Completar un texto escribindo as palabras. Solucións tamén válidas Aspecto da axuda: Tamaño Fonte Aspecto da actividade: Tamaño Fonte Test Test Crear test de resposta indicada Pregunta Correctas Incorrectas Mensaxe de erro Orden de resposta: #En orden #Aleatoriamente. Pregunta Resposta Mens. Erro Mensaxes Gardar Gardar como Parágrafos Ordenar parágrafos Por en orde parágrafos/frases para que teñan un sentido lóxico Escriba os parágrafos/frases no orde en que deberían de estar Cores Fondo Selección Botóns Fonte Resumo da actividade Imaxes Ordenar imaxes Por en orden unha secuencia de imaxes A imaxe que está intentado introducir é demasiado grande, por favor reduzaa a un tamaño menor de 150X150 píxeles Por resumo da actividade Frases Relacionar frases Emparellar frases ou expresións atendendo a un criterio Debe de especificar tanto a frase da esquerda como a da dereita ou deixa-las dúas en branco Aspecto das mensaxes Ardora aún no está traducido a esta lengua, si usted desea traducirlo a esta u otra cualquiera (muy sencillo) no tiene más que ponerse en contacto con el autor en el correo contacto@webardora.net Imaxe - Frase Relacionar imaxe - frase Emparellar imaxe cunha frase ou parágrafo A imaxe que está intentando introducir é demasiado grande, por favor reduzaa a un tamaño non superior a 200x200 píxeles Debe de especificar imaxe e frase ou ben deixar as dúas en branco Colorear segundo lenda Colorear segundo lenda Dar cor a un gráfico en función dunha lenda Texto en lenda Texto en gráfico Cor Escolla a cor na lenda anterior pulse sobre a imaxe Por lenda en imaxe Escolla a lenda que quere que apareza na imaxe # Igual a da lenda principal # Outra. Tamaño fonte en imaxe Borrar a derradeira cor asignada Non hai cor para seleccionar, faga doble clic sobre a táboa de lendas si desexa engadir/modificar algunha cor/lenda Primeiro debe de cargar un gráfico premendo sobre o botón do punto 1 Hai lendas intermedias sin definición de cor. Pode definir dende 1 ata 10 lendas e cores, pero non pode deixar ocos "sin cor" entre as definidas. Esta zona xa ten unha cor asignada, debe de borrarla e voltar a asignar a nova cor Imaxe - Imaxe Relacionar imaxe - imaxe Emparellar imaxes que teñan unha relación Debe de especificar na esquerda e na dereita as imaxes que forman cada unha das parellas da actividade Simetrías, traslacións e xiros Simetrías, traslacións e xiros sinxelos Partindo dun debuxo incial sinxelo deberase de realizar a simetria, traslación ou xiro Tipo a realizar: #Simetría #Traslación (còpia) #Xiro. Comprobar solución: #Manual #Automático. Ver actividade Publicar actividade Xeoplano Xeoplanos Seleccione os distintos parámetros para a actividade Realizar diversas actividades sobre xeometría Tipo de xeoplano: #Cadrado #Triangular. Tipo de actividade: #Libre #Condicionada. Xeometría Amosar: Nº de lados Nº de vértices Perímetro Área Colorear superficie Etiqueta Unidades Condicións: Nº de lados = Perímetro = Área = NOTA: Ardora non realiza ningunha comprobación previa á actividade para determinar si existe un polígono que reuna as condicións introducidas. Por Nº de vértice Botón Comenzar Empregue únicamente números e o punto para os decimais (2 máximo) Figura regular = ----------#Triángulo equilátero#Triángulo isósceles#Triángulo escaleno#Triángulo acutángulo#Triángulo rectángulo#Triángulo obtusángulo#Cadrado#Rectángulo#Romboide#Rombo#Trapecio. Ó rematar o tempo: #Parar #Volver a empezar. Ardora detectou unha ventana aberta do IE e pechouna, lembre que para ver as posibles modificacións sobre unha actividade debe de ter pechada calqueira ventana do navegador. Tamaño da sopa Tamaño da actividade Destino Nova ventá#Mesma ventá#Ventá pai. Nova ventá#Mesma ventá#Ventá pai. Escriba a mensaxe que aparecerá cando a actividade sexa resolta na súa totalidade correctamente. Pode deixalo en branco e/ou introducir na URL o enderezo dun arquivo a amosar. Se o arquivo html, pdf, etc que quere ensinar se atopa nun sitio de internet distinto do que se atopa a actividade, empece por "http://", noutro caso simplemente escriba a ruta de acceso ó arquivo. ADVERTENCIA: Si escribe a ruta dun arquivo, esta funcionalidade non se executa correctamente en "ver actividade" (botón ollo), publique a actividade e execute o htm creado para comprobar. Escriba a mensaxe que aparecerá no caso de que limite a actividade en tempo e que este se agote antes de que sexa dada unha resposta correcta. Nova ventá#Mesma ventá#Ventá pai. Nova ventá#Mesma ventá#Ventá pai. Escriba a mensaxe que aparecerá no caso de qe se exceda o número máximo de intentos fallidos Introduza a mensaxe que aparecerá no caso dunha resposta incorrecta. Ignorar maiúsculas/minúsculas Facer actividade compatible con SCORM 1.2 Se a actividade foi resolta correctamente: #Pódese volver a facer #Non se pode volver a facer. Localización dentro do curso Puntuación: Se a actividade rematou incorrectamente: #Pódese volver a facer #Non se pode volver a facer. Por cada resposta correcta Por cada resposta incorrecta Ancho área de texto Crear un paquete SCORM para ser importado por progamas de LMS Título do curso 1.- Curso 2.- Contedores 3.- Actividades 4.- Crear paquete SCORM Identificador (comence por unha letra) Versión Descrición Palabra clave Debe de especificar o nome e o identificador do curso Debe de especificar polo menos un contedor Debe de introducir título, identificador e arquivos nos que está incluida a actividade Identificador como obxetivo # Mantense a puntuación acadada # Dase como puntuación ... # Mantense a puntuación acadada # Ponse a puntuación a cero. Acaba de crear unha actividade compatible con SCORM 1.2, para que esta actividade poda ser incorporada ós LMS (Moodle, Dokeos) debe de ir a Utilidades-SCORM e crear un paquete. Actividade Xogo de memoria Descubrir parellas de palabras/imaxes Retardo entre intentos Permitir teclado Álbum Método de solución: #Colocar texto #Colocar imaxen #Escribir texto #Colocar texto e imaxe en orden. Debe de especificar unha palabra e unha imaxe para a liña: Emparellar palabra - imaxe, identificar imaxes, ordenar imaxes A&forcado Xogo do aforcado Método de solución: #Tradicional #Ordenando letras da palabra. Paquete de actividades Ardora Crear un sistema de navegación entre actividades 1.- Escolla as actividades 2.- Introduza datos xerais 3.- Cree o paquete Título Pé de páxina Menú principal Introduza os datos Menú lateral Crear 1ª páxina con ligazón a todas as actividades Nº Arquivo Liga. Act Seg/Ant Av. Aut Marcar todos Debe especificar, como mínimo, unha descrición e un arquivo da actividade. Texto na primeira páxina índice Título das páxinas Ligazón Hai unha ligazón que non ten URL ou unha URL que non ten ligazón. Cabeceira Subtítulo Centrar ventana de actividade Tamaño da ventana: #800x600 #1024x768. Primeiras letras para o nome dos arquivos Tema Crear paquete de actividades Ardora Cabeceira para as ligazóns ás outras actividades Colocar botón de pechar nas actividades Función do botón pechar #Pechar a ventana #Mandar a. Etiqueta do botón de axuda Etiqueta do botón de pechar Debe de indicar o nome da carpeta onde se creará o paquete (Destino) Auto - axustar ancho de actividade M.P. M.L. Seleccionar Palabras dun parágrafo Debe de especificar a característica das palabras do grupo Debe de introducir un texto ou frase. non se atopa no texto, introduza unha palabra que coincida exactamente con unha do texto xa está escrita, polo menos dúas veces, borre unha das entradas desta palabra. Palabras. O texto introducido ten 100 ou mais palabras, elimine palabras e volva a intentalo: Damero Descubrir un texto oculto mediante definicións de palabras Resaltar letras erróneas Correcto si... #parágrafo e definicións son correctas #parágrafo é correcto. Esta actividade non contempla o emprego de acentos. Encrucillado de números Crear encrucillados con operacións matemáticas Resultados Números Operacións #Ocultar números #Ocultar operacións #Seleccionar celas a ocultar. Cela oculta NON se pode introducir a división coas cantidades actuais xa que se produciría unha división por cero. Modifique primeiro o divisor e volva a intentalo. Columnas movedizas Ordenar un texto movendo filas ou columnas dunha parrilla #Mover columnas #Mover filas #Mover filas e columnas. Táboas Completar as celas dunha táboa Contido da cela: #Texto #Marcar #Seleccionar. Primeira cela Puntos dunha imaxe Faga clic no gráfico para delimitar zona. Faga doble-clic para pechar a zona Palabra en gráfico Agrupar con NON se pode borrar a zona: Hai zonas agrupadas a esta. Debuxar zona ó acertar Palabra para corrixir Editar unicamente as palabras sinaladas Se marca a edición únicamente das palabras sinaladas non pode por como correctas, para a mesma palabra, dúas ou máis palabras. Corrixa a liña: Por botón para "seguinte" Gráficos estatísticos Liñas e barras Eixe das X Eixe das Y Ítems Tipo de gráfico: #Liñas #Barras. Tipo de actividade: #Fixa #Libre #Cubrir datos #Axustar gráfico #Axustar datos e gráfico. Iniciar en: Nº de divisións: Por datos no gráfico Ver táboa de datos este valor non se corresponde cos valores determinados para o eixe Y, cambie este valor e intenteo de novo. Circulares Os valores introducidos suporán proporcións difíciles de percibir en pantalla. Rebaixe os valores ou aumente o incremento. Ver táboa de % Valor Textos con palabras (arrastrando) Tempo de espera nas mensaxes 1 - 1 Varios - Varios # Escribir datos # Unir celas. Colocación inicial: #Aleatoria #Fixa, igual ó diseñado. Contar cartos Escolla a moeda e o número de unidades coas que se contará #Moedas #Billetes. Mostrar / Escribir: #Cantidade completa (exm. 4,05 €) #Unidades e decimais (exem. 4 € e 5 cént.) #As dúas#Ningunha (Únicamente para "Libre"). Aceptar como resposta correcta: # Calquera válida #A que empregue menos moedas e/ou billetes. Método de solución: #Escollendo as moedas ou billetes#Escribindo a cantidade#Libre. Mostrar moedas e/ou billetes: #Ordenadas de maior a menor #Ó chou. pixels Introduza o nome do apartado e o seu identificador (debe de empezar por letra) Seleccione apartado (contenedor): Introduza o nome da actividade, o seu identificador (debe de empezar por letra) e especifique os arquivos que a forman. Nova páxina multimedia Galería de imaxes 1.- Contido 2.- Páxina web Tamaño das miniaturas Tamaño das imaxes Prema co botón dereito e "pegue" o código. Miniatura Ancho Área visible: Imaxe Texto e imaxes Tamaño páx. Reprodutor de ... Imaxen Arquivo de vídeo Panorama interactivo Ó facer clic abrir... #URL #Imaxe #Actividades Ardora #Multimedia Ardora #Paquete de actividades Ardora #html, pdf, jpg...#Servidor Ardora. Posición ancho alto Posición inicial Retardo velocidade Etiqueta debe de ter un valor (obrigatorio) Climograma Espacio entre meses Espacio entre valores Elementos móbiles Pestanas / Acordeóns Tipo: #Pestanas horizontais #Pestanas verticais #Acordeón. Espazos Web Menú despregable Ventás Destino: #Ventá nova #Pop-up #Mesma ventá #Ventá de diálogo. Estrutura da páxina Aspecto autoaxustar Espazo central Menú gráfico #Lineal #Desplegable. Persoalizado Plantilla Copiar datos desde tema Contido inicial Sons Nova páxina en servidor Xestión de usuarios Anotacións colectivas Álbum colectivo Chat Votacións Procesador de textos Nome completo Coordinador/a Nome usuario/a Contrasinal Xa existe un usuario con ese nome, por favor, introduzca outro. Profesorado Curso Grupo Usuario/Contrasinal incorrecto Comentario Data Ruta ó servidor local Nome carpeta contedora Marxe Ordenar por: #Palabra principal #Data #Autor Máximo Pizarra Liña de tempo Sistema de comentarios Privado Xestor de arquivos Compartida Directorio Carpeta Información Re. Aut. Autoavaliación Execucións Estado Inicio Fin Póster Individual Área de traballo Borrar Debuxar Actualizar Libro Páxina En branco Portada Reemplazar Nome incorrecto Enunciado Incremento Formulario Área de texto Editable Usuario Total Biblioteca Notas Aula Para ver este contido necesita especificar no menú de Utilidades-Configurar unha ruta a un servidor web. Consulte a axuda do programa. Os elementos deste gráfico carecen de identificadores. Por favor abra o arquivo con Inkscape, gárdeo con outro nome e inténteo de novo. Nome da acción Introduza acción Acción Elemento Excluír Movemento Letras So reproducir Engadir Labirinto Realmente desexa engadir todas as actividades contidas en Calculadora Pentominó