&Archivu Col&ar &Llingua Colar d'Ardora Lleendo aplicación &Nueva actividá &Panel gráficu &Sopa de lletres &Construi pallabres Poner nome a los elementos marcaos nun gráficu Esta xera déxa-y: Creación Escueya gráficu Faga doble clic nel gráficu pa señalar puntos Escriba l'enunciáu pa l'actividá Compruebe'l resultáu real: Grabe l'actividá Espublice l'actividá Yá hai una imaxen, ¿quier escoyer otra?, ello desaniciará los posibles puntos yá fechos. Pallabra La imaxen que ta intentando abrir ye pergrande, amenórguela (másimu 600x460) y faiga otru intentu. Meter pallabres: Refugar Aceutar Desaniciar pallabra Pa desaniciar una pallabra, escueya una celda que tenga datos ¿De verdá quier desaniciar la pallabra? Col panel gráficu los escolinos tienen que rellacionar los puntos marcaos cola pallabra que vusté afite pa cada puntu. Axuda Propiedaes Colores de los puntos: Entornu de solución: Escolinos y escolines: Espublizar: Fixar un tiempu pa l'actividá Amosar intentos y aciertos Poner puntuación Métodu de solución: #Esbillando pallabra#Escribiendo pallabra (penriba del puntu)#Escribiendo pallabra (señalando con flecha). Destinatarios: #Toos y toes#Namás los escolinos marcaos. Dexar imprimir &Utilidaes &Configurar Ardora Configuración d'aniciu de l'aplicación. Llingües:#Gallegu#Castellaán#Catalán#Euskera#Portugués PT#Inglés#Francés#Aragonés#Portugués BR#Rusu#Rumanu#Asturianu#italiano. Pesllar Grabar Fallu al grabar l'archivu Actvidá ensin grabar Al finar el tiempu: #Parar#Entamar otra vuelta#Amosar solución. Finar dempués de... fallos INTENTOS: ACIERTOS: PUNTOS: TIEMPU: Blancu#Azul#Mariellu#Prietu#Rosa#Marrón#Violeta#Gris#Verde Blancu#Azul#Mariellu#Prietu#Rosa#Marrón#Violeta#Gris#Verde Grabar como... L'actividá nun se grabó, ¿quier pesllar Ardora ensin grabala? Tien qu'escoyer un gráficu de creación Fecho por: Tipu d'espublización: #Espublización cencilla#Espublización en servidor. Carauterístiques de la ventana nel navegador: Títulu de ventana: Poner barra de navegación Llinia de separtación enunciáu/act. Ver A&brir L'actividá nun se grabó ¿quier abrir una actividá ensin grabala? Fallu al abrir una actividá Pu&zle Abrir una actividá guardada Puzle Facer un puzle Los escolinos tienen que tracamundiar les imáxenes pa iguar la correuta Al rodiu del puzle Esbille númberu de fileres y columnes Fileres: Columnes: A&xuda &Ver axuda &Corréu al autor Al rodiu de... Pesllar actividá Los escolinos tienen qu'atopar nuna sopa de lletres pallabres metíes d'antemán. Faga doble clic na tabla pa meter les pallabres. Sopa de lletres Crear sopa de lletres Pallabra Definición La pallabra tien que tener un mínimu de tres lletres La pallabra nun pue tener espacios ermos Escriba l'enunciáu pa l'actividá Métodu de solución: #Con llista de pallabres a buscar #Con definiciones de les pallabres a buscar #Ensin axuda. &Unidaes de midida &Euros &Relós Cruci&grames Pirámides &Xuegos de pallabres &Actividaes con gráficu &Cálculu P A LL A B R E S: D E F I N I C I O N E S: Cuntar monedes Euros - Cuntar monedes Representar con monedes cantidaes más pequeñes de 5 euros Los escolinos tienen qu'escoyer les monedes necesaries pa facer la cantidá que se pide o escribir la cantidá Escueya la manera de xenerar les cantidaes #Específiques#Al debalu. Métodu de solución: #Esbillando lae monedes o billetes#Escribiendo la cantidá. Bien fecho MONEDES Intentar otra vegada Meter cantidaes mayores de 0. Cuntar &billetes Euros - Cuntar billetes Representar con billetes cantidaes más pequeñes a 880 euros Los escolinos tienen que dixebrar los billetes precisos pa facer la cantidá que se pide o escribir la cantidá La cantidá que se meta tien que ser múltiplu de 5 y más pequeña de 880 BILLETES Relós Poner na hora que se diz un reló analóxicu y/o dixital Los escolinos tienen que "poner n'hora" un reló analóxicu y/o dixital. Meter les hores y la so espresión. Métodu de solución: #Analóxicu #Dixital #Analóxicu y dixital. Grabar y espublizar actividá &Rellacionar Emparexar pallabres Faga doble clic na tabla p'amestar Manzorga Mandrecha Meter les dos pallabres I&guar &Pallabres Iguar pallabres Axuntar pallabres en 2 o 3 conxuntos Meter les riegles a siguir p'axuntar los elementos Faga doble clic na tabla p'amestar Tien que meter polo menos les dos primeres riegles p'axuntar. Pallabres Rellacionar pallabres Descubrir pareyes de pallabres Tien qu'escribir pareyes completes (na mandrecha y na manzorga) Métodu de solución: #Xuniendo con fleches #Xuegu de memoria. &Enllenar Pallabres con &sílabes Enllenar pallabres Esbillar la sílaba correuta pa una pallabra. Si hai fallu... #Nun amosar nengún mensaxe #Amosar mensaxe. Correuta Opc. Meta na pallabra un guión "-" nel llugar de la sílaba. Tien que poner un guión nel sitiu ocupáu na pallabra pola sílaba Ha de poner la sílaba correuta y polo menos una opción. Aceutar &Imáxenes Iguar imáxenes Axuntar imáxenes en 2 o 3 conxuntos Tien que meter polo menos les dos primeres riegles pa iguar les imáxenes Imáxenes Datos de l'actividá Esbille les opciones de tiempu y aspeutu Escueya'l métodu de solución de l'actividá Grabar l'actividá Grabar como... Espublizar l'actividá Ver actividá La imaxen que ta intentando meter ye pergrande, faiga'l favor d'amenorgala a menos de 600x150 pixeles Riegla pa iguar Tien qu'esbillar primero la riegla y/o imaxen de la pallabra. &Esquemes Esquemes Facer esquemes con hasta cuatro estayes na so cadarma. Númberu d'orde Conceutu Númberu d'orde Conceutu Meter los conceutos del esquema Emplegue namás númberos separtaos con puntos, por exemplu: 1 pa la primera estaya, 1.1 pa la segunda... Tien que meter el númberu d'orde y/o conceutu. Ya hai un conceutu col mesmu númberu d'orde que'l que termina de meter. Nun hai un númberu d'orde anterior del que puea remanar esti conceutu. Tamañu de la fonte Amosar la solución direutamente Tangram Tangram Facer figures estremaes coles pieces del tangram Faga doble clic na rexa (asitiar pieces) Con llinies nel modelu Con guíes solución Métodu de solución: #Figures llibres #Facer un modelu. Actividaes con soníos Estremar soníos Auto-dictaos Estremar soníos Estremar la grafía del soníu escucháu Rellacionar soníu-imaxen/es &Ferramientes Garbadora de soníos Crucigrames Resolver crucigrames Fileres: Columnes: Meta'l númberu de fileres y columnes Enllene'l crucigrama>>> Facer doble clic na tabla pa les definiciones Direición de la escritura Horizontales Verticales &Colorear Colorear Colorear una imaxen Métodu de solución: #Coloreáu llibre #Coloreáu según lleenda. Meta la lleenda y dé color Puzle de númberos Puzle de númberos d'operaciones Escoyer operaciones matemátiques completes Operación Meta les operaciones Operación La culiebra de los númberos La culiebra de los númberos Atopar resultaos de cuentes Entamar Escueya operaciones y númberu de "vides" Númberu de vides Vides Ardora creó los archivos Execute esti últimu pa dir a l'actividá Alcuérdese que dambos archivos deben tar na mesma carpeta. Doble clic na tabla p'amestar ¿Quier, de verdá, desaniciar l'archivu? La imaxen ye más grande de 100x100 píxeles, amenórguela ya inténtelo otra vegada. Tien que meter la pallabra correuta y, al menos, una alternativa. Pallabra Archivu soníu Archivu imaxen Pallabra Archivu imaxen Pallabra Archivu imaxen Pallabra Archivu imaxen 1ª alternativa 2ª Alternativa 3ª Alternativa ¿De verdá quier desaniciar? Escueya métodu Métodu de solución: #Testu #Imaxen #Testu + imaxen. Polo menos una de les pallabres nun tien imaxen rellacionada, nun ye posible camudar de métodu. Tien qu'esbillar un archivu de soníu. Auto-dictaos Escribir los soníos oyíos Escueya'l ficheru de soníu y escriba'l testu correutu Testu correutu &Iguar &Frases Iguar Iguar pallabres d'una frase o serie Faga doble clic pa meter datos Frases / Series Pista / Entruga Métodu de solución: #Ensin axuda#Marcando les pallabras mal colocaes. Meta la frase/serie a iguar (la entruga/pista ye opcional) La imaxen que ta intentando poner ye pergrande, faga'l favor d'amenorgala a un tamañu de 175x175 píxeles. Testos con pallabres (esbillao) Enllenar Enllenar un testu con pallabres que s'esbillen d'una llista Testu Métodu de solución: #Indicando les alternatives a cada pallabra #Toles pallabres son alternativa. Alternatives Escriba ente carauteres "$" la pallabra que quier esconder Nun hai un númberu de "$" pa facer el determín de les pallabres que quieren escondese. Exemplu: El fémur ye un $güesu$. (Escuéndese "fémur") ¿De verdá quier desaniciar tol testu y les variantes metíes? Mensaxes Páxina web Felicitación L. Tiempu L. Intentos Bonificación aciertos 3.- Páxina web 1.- Actividá 2.- Opciones d'execución Escueya l'aspeutu de la páxina web que caltién l'actividá Fonte Tamañu Negrina Itálica Llugar de l'actividá #Manzorga #Centru #Mandrecha. Llugar del enunciáu:#Manzorga #Centru #Mandrecha #Xustificáu. Llinia de separtación activi./fecho por:. Testos con pallabres (escribiendo) Enllenar un testu escribiendo les pallabres. Soluciones que tamién son granibles. Aspeutu de l'axuda Tamañu de la fonte Aspeutu de l'actividá Tamañu la fonte Test Test Crear un test de respuesta indicada Entruga Correutes Incorreutes Mensaxe d'error Orde de repuestes. #N'orde #Al debalu. Entruga Respuesta Mens. d'error Mensaxes Guardar Guardar como Párrafos Iguar párrafos Poner n'orde párrafos/frases pa que tengan xacíu lóxicu Escriba los párrafos/frases nel orde que tienen que tar Colores Fondu Esbilla Botones Fonte Resume de l'actividá Imáxenes Iguar imáxenes Poner n'orde una riestra d'imáxenes La imaxen que ta intentando poner ye pergrande, amenórguela a como muncho 150x150 píxeles. Poner resume de l'actividá Frases Rellacionar frases Empareyar frases o espresiones con arreglu a una riegla. Tien que dexar bien afitaes la frase de la manzorga y la de la mandrecha, o dexar dambes ermes. Aspeutu de los mensaxes Ardora entá nun ta tornáu a esta llingua, si quier facer la torna ye perfácil, namás tien que ponese en contautu col autor nel corréu contacto@webardora.net Imaxen - frase Rellacionar imaxen - frase Empareyar imaxen con una frase o párrafu La imxen que ta intentando poner ye pergrande, amenórguela a un tamañu inferior a 200x200 píxeles. Tien que dexar bien afitaes la imaxen y la frase, o dexar dambes ermes. Colorear según lleenda Colorear según lleenda Dar color a un gráficu con arreglu a una lleenda Testu en lleenda Testu en gráficu Color Escueya un color nes lleendes anteriores y calque enriba la imaxen Poner lleenda n'imaxen Escueya la lleenda que quier asoleyar xunta la imaxen # Igual a la de la lleenda principal # Otra. Tamañu de la fonte n'imaxen Desaniciar el caberu color asignáu. Nun hai color pa esbillar, faga doble clic na tabla lleendes p'amestar/camudar dalgún color/lleenda Primero tien que cargar un gráficu calcando enriba'l botón del puntu 1. Hai lleendes intermedies ensin definición de color. Pue escoyer de 1 a 10 colores y lleendes, sicasí nun pue dexar furacos "ensin color" ente les definíes Esta fastera yá tien asignáu un color, tien que desanicialu y volover a asignar color. Imaxen - Imaxen Rellacionar Imaxen- Imaxen Empareyar imáxenes que tengan rellación. Tien que dexar bien afitaes na manzorga y na mandrecha les pareyes d'imáxenes que formen l'actividá. Simetríes, tresllaciones y xiros. Simetríes, tresllaciones y xiros cenciellos. Entamamndo dende un dibuxu cenciellu tendrá que facese la simetría, tresllación o xiru Tipu a facerr: #Simetría #Tresllación (Copia) #Xiru. Comprobar solución: #Manual #Automático. Ver actividá Espublizar actividá Xeoplanu Xeoplanos Esbille los parámetros pa l'actividá Facer actividaes estremaes de xeometría Tipu de xeoplanu: #Cuadráu #Triangular. Tipu d'actividá: #Llibre #Condicionada. Xeometría Amosar Númberu de llaos Númberu de vértices Perímetru Área Colorear superficie Etiqueta Unidaes Condiciones: Númberu de llaos = Perímetru = Área = NOTA: Ardora nun fai nenguna comprobación previa de l'actividá nel sen d'averiguar si esiste un polígonu que cumpla coles condiciones que metimos. Poner Númberu de vértice Botón entamar Emplegue namás númberos y el puntu pa los decimales (2 como muncho) Figura regular = ----------#Triángulu equiláteru#Triángulu isósceles#Triángulo escalenu#Triángulu acutángulo#Triángulu rectángulu#Triángulu obtusángulu#Cuadráu#Rectángulu#Romboide#Rombu#Trapecio. Al finar el tiempu: #Parar #Entamar otra vegada. Ardora decatóse qu'hai una ventana abierta d'IE y pesllóla, alcuérdese que pa poder ver los cambios nuna actividá tien que tener pesllaes toles ventanes del so navegador. Tamañu de la sopa Tamañu de l'actividá Destín Nueva ventana#Mesma ventana#Ventana padre. Nueva ventana#Mesma ventana#Ventana padre. Escriba'l mensaxe de felicitación qu'apaecerá cuando se resuelva entera y bien l'actividá. Pue dexalo en blanco y/o meter na URL la direición a enseñar. Si l'archivu html, pdf, etc, que quier amosar ta nun sitiu d'Internet que nun ye'l que caltién l'actividá entame por "http://", n'otru casu escriba la ruta d'accesu al archivu. ALVERTENCIA: Si escribe la ruta d'un archivu, esta función nun s'executa correutamente en "ver actividá" (botón güeyu), espublice l'actividá y execute'l html creáu pa comprobar. Escriba'l mensaxe qu'apaecerá nel casu que ponga un tiempu a l'actividá y qu'ésti fine enantes de dar la respuesta correuta. Nueva ventana#Mesma ventana#Ventana padre. Nueva ventana#Mesma ventana#Ventana padre. Escriba'l mensaxe qu'apaecerá nel casu de pasase nel númberu de fallos permitíos. Meta'l mensaxe qu'apaecerá nel casu d'una respuesta con fallu Inorar mayúscules/minúscules Facer actividá compatible con SCORM 1.2 Si l'actividá se resolvió con ésitu: #Pue volver a facese #Nun pue volver a facese. Allugamientu dientro del cursu Puntuación: Si l'actividá finalizó incorreutamente: #Pue volver a facese #Nun pue volver a facese. Por cada aciertu Por cada fallu Anchu área de testu Crear un paquete SCORM 1.2 pa ser importáu de LMS Títulu del cursu 1.- Cursu 2.- Contenedores 3.- Actividaes 4.- Crear paquete SCORM Identificador (entamar con una lletra) Versión Descripción Pallabra clave Tien que dexar bien afitaos el nome y l'identificador del cursu Tien que dexar bien afitáu polo menos un contenedor Tien qu'incluir títulu, identificador y archivos nos que ta enxertada l'actividá Identificador como oxetivu # Caltiénse la puntuación algamada # Dase como puntuación ... # Caltiénse la puntuación algamada # Pónense los puntos a cero.. Remató la xera de crear una actividá compatible con SCORM 1.2, pa qu'esta actividá puea axuntase a un LMS (Moodle, Dokeos) tien d'empobinase a utilidaes y crear un paquete. Actividá Xuegu de memoria Descubrir pareyes de pallabres/imáxenes Tardanza ente intentos Dexar tecláu Álbum Métodu de solución: #Allugar testu #Allugar imaxen #Escribir testu #Allugar testu ya imaxen n'orde. Tien que dexar bien afitaos un nome y una imaxen pa la llinia: Empareyar pallabra - imaxen, identificar imáxenes, iguar imáxenes. A&forcáu Xuegu del aforcáu Métodu de solución: #Tradicional #Iguando lletres de pallabres. Paquete d'actividaes Ardora Crear un sistema de navegación ente actividaes 1.- Escueya les actividaes 2.- Meta los datos xenerales 3.- Cree'l paquete Títulu Pie de páxina Menú principal Meter los datos Menú llateral Crear 1ª páxina con enllace a toles actividaes Númberu Archivu Enla. Act. Sig/Ant Av. Aut. Marcar Toos Tien que dexar bien afitaos, polo menos, una descripción y un archivu de l'actividá Testu de la primer páxina índiz Titulu de les páxines Enllace Hai un enllace que nun tien URL, o una URL que nun tien enllace Entamu Sotítulu Centrar ventana de actividá Tamañu de la ventana: #800x600 #1024x768. Primeres lletres pal nome de los archivos Tema Crear paquete d'actividaes Ardora Entamu pa los enllaces a les otres actividaes Allugar botón de pesllar nes actividaes Función del botón pesllar #Pesllar la ventana #Unviar a. Etiqueta del botón d'axuda Etiqueta del botón pesllar Tien que dexar bien afitada la carpeta na que se creará'l paquete (destín) Auto - axustar anchor de los archivos M.P: M.L. Esbillar Pallabres d'un párrafu Tien que dexar bien afitada la carauterística de les pallabres del conxuntu Tien que meter un testu o frase nun s'atopa nel testu, meta una que coincida exautamente con una del testu yá ta escrita, polo menos dos vegaes, desanicie una entrada d'esta pallabra. Pallabres. El testu a meter tien 100 o más pallabres, quite pallabres y vuelva a intentalo. Dameru Descubrir un testu escondíu al traviés de definiciones de pallabres. Rescamplar lletres fallíes Correuto si... #párrafu y definiciones son correutes #párrafu ye correutu Esta actividá nun permite l'usu d'acentos. Crucigrama de númberos Crear crucigrama con operaciones matemátiques. Resultaos Númberos Operaciones #Esconder númberos #Esconder operaciones #Esbillar celdes a esconder. Celda escondía NUN se pue meter la división coles cantidaes actuales entós daría una división por cero. Camude'l divisor ya inténtelo otra vegada. Columnes movedices Iguar un testu ximielgando fileres o columnes d'una parrilla #Mover fileres #Mover columnes #Mover fileres o columnes. Tables Enllenar les celdes d'una tabla Conteníu de la celda: #Testu #Marcar #Esbillar. Primer celda Puntos d'una imaxen Faga clic nel gráficu pa llendar una fastera. Faga doble clic pa "pesllar" la fastera. Pallabra en gráficu Axuntar con NUN se pue desaniciar la fastera. Hai zones axuntaes a ésta. Dibuxar una fastera al acertar Pallabra pa correxir Editar namás les pallabres señalaes. Si marca la definición de les pallabres señalaes nun pue poner como correutes, pa la mesma pallabra, dos o más pallabres. Corrixa la llinia: Allugar botón pa "siguiente" Gráficos estadísticos Llinies y barres Exa de les X Exa de les Y Ítems Clas de gráficu: #Llinies #Barres. Clas d'actividá: #Fixa #Llibre #Esconder datos #Axustar gráficu #Axustar datos y gráficu. Aniciar en: Nu de divisiones: Poner datos nel gráficu Ver tabla de datos esti valor nun se correspuende colos valores predeterminaos pa la exa Y, camude esti valor y fáigalo otra vegada. Circulares Los valores metíos van dar llugar a proporciones difíciles d'acolumbrar na pantalla. Rebaxe los valores o enanche l'incrementu. Ver tabla de % Valor Testos con pallabres (arrastrando) Tiempu d'espera nos mensaxes 1 - 1 Dellos -Dellos # Escribir datos # Xunir celdes. Posición d'aniciu: #Al debalu #Fixa, neto a lo diseñao. Cuntar perres. Escueya la moneda y el númberu d'unidaes coles que cuntará #Monedes #Billetes. Amosar / Escribir: #Cantidá entera (ex. 4,05 ?) #Unidaes y decimales (ex. 4 ? y 5 cént.) #Les dos #Denguna (Namás pa "llibre"). Aceutar como rempuesta correuta: #Cualquiera ye de valir #La qu'emplegue menos númberu de monedes y/o billetes. Métodu de solución: #Escoyendo les monedes o billetes #Escribiendo la cantidá #Llibre. Amosar monedes y/o bielletes: #N'orde de mayor a menor #Al debalu. pixels Introduzca nombre del apartado y su identificador (debe de empezar por letra) Seleccione apartado (contenedor): Introduzca nombre de la actividad, su identificador (debe de empezar por letra) y especifique los archivos que la forman Nueva páxina multimedia Galería d'imáxenes 1. Conteníu 2. Páxina web Grandor de les imáxenes amenorgaes Grandor de les imáxenes Calque col botón derechu y "apiegue" el códigu. Imaxe amenorgada Anchor Área visible: Imaxe Testu ya imáxenes Grandor páx. Reproductor de ... Imaxe Archivu de videu Panorama interactivu Al facer clic abrir…#URL#Imaxe#Actividaes Ardora#Multimedia Ardora #Paquete d'actividaes Ardora #html, pdf, jpg ....#Server Ardora. Llugar Anchor Altor Posición d'entamu Retardu velocidá Etiqueta tien que tener un valor (dafechu) Climograma Espaciu ente meses Espaciu ente valores Elementos móviles Pestañes / Acordiones Tipu: #Pestañes horizontales #Pestañes verticales #Acordión. Sitios Web Menú desplegable Ventanos Destín: #Ventanu nuevu #Pop up #Mesmu ventanu #Ventanu de diálogu. Cadarma de la páxina Aspeutu autoaxustar Espaciu central Menú gráficu #Llinial #Desplegable. Personalizáu Plantía Copiar datos dende tema Conteníu d'entamu Soníos Nueva páxina en sirvidor Xestión d'usuarios Notes en comuña Álbum en comuña Chat Votaciones Procesador de testu Nome completu Coordinador/a Nome d'usuariu Contraseña Ya hai un usuariu col mesmu nome, por favor escueya otru. Profesoráu Cursu Grupu Usuariu/Contraseña incorreuto Comentariu Data Ruta al sirvidor llocal Nome de la carpeta contenedora Marxe Ordenar por: #Palabra principal #Data #Autor Máximu Pizarra Llinia de tiempu Sistema de comentarios Priváu Xestor d'archivos Compartida Directoriu Carpeta Información Re. Aut. Autoevaluación Execuciones Estáu Aniciu Fin Cartelu Individual Área de trabayu Esborrar Dibuxar Anovar Llibru Páxina En blanco Portada Reemplazar Nome incorreutu Enunciáu Incrementu Formulario Área de texto Editable Usuario Total Biblioteca Notas Aula Para ver este contenido necesita especificar en el menú de Utilidades-Configurar una ruta a un servidor web. Consulte la ayuda del programa. Los elementos de este gráfico carecen de identificador, por favor abra el gráfico con Inkscape, guárdelo e inténtelo de nuevo. Nombre de la acción Introduzca acción Acción Elemento Excluir Movimiento Letras Sólo reproductor Añadir Laberinto Realmente desexa engadir toes as actividad contidas en Calculadora Pentominó